Over Hotel Grand Ideal Premium bij CorendonLigging:
Grand Ideal Premium ligt op ca. 100 m van het lange zand-/kiezelstrand, 2 km van het centrum van Marmaris. Openbaar vervoer treft u voor het hotel aan.
Faciliteiten:
Grand Ideal Premium beschikt over 272 kamers en is voorzien van een lobby met receptie, twee restaurants en drie bars. Een heerlijk buitenzwembad met apart kinderbad, een waterglijbaan omringd door een zonneterras met ligbedjes, parasols en handdoekenservice. Voor de koelere dagen en het winterseizoen is er een verwarmd binnenzwembad. Verder treft u diverse winkeltjes, een kapper en wireless internet in het hotel.
Uw hotelkamer:
De standaardkamers in Grand Ideal Premium zijn comfortabel en voorzien van airconditioning, televisie, telefoon, minibar, kluisje (tegen betaling). Een badkamer met bad/douche, toilet en föhn. Alle kamers hebben balkon of terras. Voor families met kinderen adviseren wij een familiekamer, bestaande uit 2 aparte ruimtes.
Sport & Ontspanning:
Grand Ideal Premium biedt u een aantal mogelijkheden op actiefgebied; fitness, tafeltennis en darts vrij van kosten. Biljart is tegen betaling. Het professionele animatieteam van Grand Ideal Premium verzorgt een beperkt animatieprogramma (3x per week). Voor ontspanning en verzorging kunt u gebruik maken van het Spa & Beauty Center van Grand Ideal Premium. De hamam en de sauna zijn kosteloos, massages en beauty behandelingen tegen betaling.
Verzorging Zomer: Ultra All Inclusive
Ontbijt (07.30-09.30), laat ontbijt (09.30-10.30), lunch (12.30-14.00) en diner (19.30-21.30) in open buffetvorm, snacks (12.00-16.00), thee/koffie met gebak (17.00-18.00). Alle lokale alcoholische en non alcoholische dranken van 10.00 tot 24.00 uur. Tussen 24.00 en 10.00 alleen alcoholvrije drankjes. Middernachtsoep (23.30-24.00), sandwiches (21.30-07.30). Tegen betaling: Import drank, roomservice.
Verzorging Winter: U verblijft in Grand Ideal Premium op basis van half pension. Het ontbijt en diner worden in buffet vorm gepresenteerd. Bij een lage bezetting kan het hotel besluiten om de maaltijden als een vastgesteld menu te presenteren.
LET OP: In het voor/naseizoen en tijdens de winter periode (1 november t/m +/- 31 maart) kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Zo zijn veelal de buitenfaciliteiten niet beschikbaar, de buitenzwembaden buiten gebruik en geen of beperkte animatie aanwezig. Ook kan het voorkomen dat een accommodatieverschaffer vergoeding kan vragen voor bepaalde faciliteiten of diensten en dat het All Inclusive aanbod iets beperkter kan zijn. Het kan voorkomen dat een deel van een hotel(complex) tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud of lage bezetting.